Sunday, June 5, 2011

Wan Anuar Lost 26kg in 5 months pada 2008

0 comments

semasa di STS time square 5 jun 2011 saya bergambar dengan abg pengacara majlis yang dah amik herbalife nie semenjak 2008 lagi..dulu sebelum herbalife abg anuar knee pain,tired & low energy now after herbalife more energy,active & confident..patutlah semangat jadi Mc program tadi



Sehingga kini Wan Anuar telah berjaya menurunkan berat badannya sebanyak 33Kg dalam masa 10 bulan.. Alhamdulillah... dia dan isterinya Rafiah sekarang membuat perniagaan Herbalife secara full time menyambung misi luar biasa untuk menolong ramai orang lain lagi... insayAllah mereka dan orang bersama mereka akan berjaya... dunia dan akhirat.




gambar abg anuar semasa umur 29 tahun 
gambar (sebelum dan selepas herbalife)

orang lelaki selalu dan kerap sangat ada masalah buncit..klu tengok leader2 yang ada kat malaysia or mana2 mesti ada masalah perut buncit..saya dah banyak jumpa orang dalam herbalife nie..so semua xde masalah perut buncit after amik herbalife..dan mereka semua yakin dan bertambah sihat after amik herbalife..so kepada semua lelaki mesti ada satu dokrinisasi yang menjumudkan pemikiran kita iaitu after berkahwin mesti perut bertambah boroi dan buncit..so saya dah berjumpa dengan orang yang dah lama dalam herbalife nie antaranya abg anuar..still ok je badan sihat after herbalife walaupun dah lama berkahwin.

0 comments:

Post a Comment