Saturday, June 25, 2011

BERANGAN NAK JADI PRESIDENT'S TEAM MALAYSIA

0 comments
(bergambar dengan executive president's team dari singapore 25 jun 2011)

inilah first time saya bergambar dengan orang no 1 herbalife di singapura..dan die merupakan atuk,moyang kepada kami punya keluarga herbalife di malaysia..KAMI MENUNJUKKAN NO 1 BERMAKSUD "PRESIDENT TEAM,MALAYSIA AKAN NO 1 NUTRISI HERBALIFE DIDUNIA"..doakan saya akan menjadi president team malaysia coming soon..(akan berpencak diatas pentas dunia satu hari nanti..insyaAllah..biiznillah)..

nak tau cerita pasal francis taye boleh baca disini..klu saya post panjang2 mesti xbaca punyer..he2


terima kasih kepada rakan2 herbalife..
(button baru saya dapat sempena majlis recognition menjadi supervisor bulan mei)
alhamdulillah syukur pada Allah..saya mampu buat 4000 vp untuk supervisor dalam masa 3 minggu sahaja..saya masih kanak2 rebina dalam herbalife nie banyak lagi stage kene move on..NEXT LEVEL SAYA AKAN CUBA CAPAI WORLD TEAM..INSYAaLLAH..DOAKAN.!!

0 comments:

Post a Comment