Saturday, June 18, 2011

TIDO 2 JAM 30 MINIT DALAM 1 HARI

0 comments
Assalamualaikum semua teman2..have you had you shake today?..ke xpernah minum shake lagi..no problem..wow sangat2 luar biasa bila dah shake herbalife nie..sangat2 best..

saya ada sedikit perkongsian..

baru2 nie saya just tido 3 jam sahaja setelah seharian bekerja dengan herbalife..kemudian keesokkannya pula tido 4 jam pulak..rutin yang sama juga..jumpa orang,bantu orang ye la kan siapa xnak sihat..TAPI YANG PALING AMAZING BARU2 HANYA TIDO DALAM SATU HARI JUST 2 JAM 30..nie dah memang rekod..kawan mula tegur saya..xnampak pun muka cam tido 2 jam 30 minit..biasanya orang akan tersengguk2 dan mata akan lebam2 sikit bila xcukup tido nie..tapi saya alhamdulillah ok je..NO PROBLEM..masyaAllah wa subhanallah..sangat2 bersyukur..alhamdulillah dapat berqiamullail bersama kawan2 dengan xmengantuk pun cam dulu..yang bestnya LEPAS SUBUH PUN SAYA XMENGANTUK LAGI..BONUS YANG SAYA SANGAT2 SYUKUR PADA ALLAH IALAH BADAN XMUDAH LENGUH2,XDE SAKIT2 SENDI,XPAYAH MINTAK ORANG URUTKAN BADAN PUN..SEBB bila saya makan herbalife saya semakin sihat walaupun saya aktif berjalan,naik motor,travel ke macam2 tempat,..biasanya dulu bila saya sangat2 aktif xkesahlah selalu naik motor jumpa kawan2,selalu join program2,jadi komuniti ke..mesti cepat letih penat,lenguh2 badan,sakit2 badan..BUT NOW SEMUA MASALAH 2 DAH IMPROVE DAN XDE MASALAH..

saya suka minum shake..orang kata harga mahal..oo..oo..(saya berkata dalam hati mahal sangat ke?)..saya nak share ye dengan pembaca..sebenarnya kenapa orang suka sangat2 shake F1 nie dan merupakan sarapan pagi paling terbaik sebb dah lengkap dah dengan 19 vitamin..wow..ADA KE PRODUCT2 MAKANAN YANG LAIN DAH LENGKAP CAM F1 NIE?..if ada meh tunjukkan pada saya..PATUTLAH RASA SANGAT2 berbeza selepas minum shake..OK bila kita fikir balik orang yang nak sediakan makanan sarapan pagi yang cukup lengkap dengan semua vitamin mesti SANGAT2 SUSAH DAN HARGA LAGI MAHAL DARI F1..OK JOM KITA NILAI..PAGI2 NAK KARBOHIDRAT..KENE ADA NASI GORENG,OR NASI LEMAK,NAK PROTEIN KENA ADA TELUR GORENG,NAK PELAWAS OR VITAMIN C MESTI nak kene beli tembikai..xpun makan buah epal..SO XRASA SANGAT2 LECEH KE..dah la nak sediakan susah past2 makan pun akan gune kos yang mahal..SO SHAKE NIE SIMPLE JE 2 MINIT DAH BOLEH SIAP DENGAN CARI AIR KOSONG MASUKKAN F1 PAST2 SHAKE OR BELENDER..so?sangat2 simple..

kenapa saya sangat2 teruja dengan herbalife nie?

mana xnye..sebb saya betul2 amazing dengan makan makanan product herbalife, saya dah jumpa ramai orang yang semakin improve kesihatannya termasuk saya..saya dah jumpa 23 ribu orang kat bangkok event extravaganza peringkat asia pasific..HERBALIFE NIE 75 negara dah ada..bukan 2 je..saya dah jumpa ramai makcik2,pakcik2,adik2,budak2,nenek2,student dari segenap lapisan masyarakat xkesah la agama dan bangsa apa kat malaysia nie diorang semua dah semakin sihat dengan herbalife..saya dah jumpa orang  perempuan sunggugut dah semakin baik,period setahun sekali makin baik,sakit jantung,darah tinggi,kencing manis,terlebih berat badan,kurang berat badan,migraine,cepat penat,mengantuk,buasir,asma,lelah,jerawat,resdung,selalu pengsan dan lain2 lagi semakin baik.

.YANG BESTNYA SIAPA ORANG YANG SELALU MEROKOK PUN DAH BERHENTI MEROKOK!!!WOW..masya-Allah..SUNGGUH2 LUAR BIASA..NIKMAT ALLAH KURNIAKAN HERBALIFE..SO BOLEH CALL SAYA 0148407838

0 comments:

Post a Comment