Tuesday, June 28, 2011

AIR TEA MIX

1 comments
alhamdulillah syukur pada Allah kerana masih ada nikmat iman & islam..ok hari nie nak share skit berkaitan kelebihan yang ada pada tex mix herbalife:

INI ADALAH SHARING TESTIMONI TEA MIX OLEH KAK AFIDA.
Minuman herba yang menyegarkan, pembakar lemak terbaik.
Secawan bersamaan dengan 20 minit erobik!!

Teh adalah minuman yang menyegarkan dan snek sambil menunggu hidangan seterusnya. Hakikatnya, teh hijau yang menjadi bahan utama dalam Tea Mix, boleh menolong:
  1. melindungi badan kita daripada radikal bebas,  
  2. ia juga amat berkesan membantu kita melangsingkan badan.  
  3. Ia membekalkan polyphenols dengan agen pembersihan dan lain-lain manfaat yang menyihatkan di samping khasiat yang merangsangkan.
Kajian telah mendapati Teh Hijau, salah satu daripada minuman tertua yang diketahui manusia, boleh mempercepatkan pembakaran kalori dan lemak disamping memainkan peranan penting dalam pengawalan komposisi badan. 

Penyelidik di University of Geneva di Switzerland mengkaji 10 lelaki muda yang sihat untuk enam minggu dan mendapat keputusan yang mana mengambil ekstrak teh hijau membakar lebih banyak kalori berbanding yang tidak mengambilnya. Penyelidik mempercayai sebatian teh hijau yang dipanggil flavonoids mungkin akan mengubah cara badan mengunakan hormon yang digelar norepinephrine, yang mana mempercepatkan pembakaran kalori.

Ambil Tea Mix setiap hari dan secara otomatik anda telahpun membekalkan tubuh anda dengan teh hijau!

Teh juga boleh membantu anda mencapai matlamat pengurusan berat badan anda. Terdapat sejenis teh yang boleh berbuat demikian dengan cara yang efektif. Dengan mengabungkan keajaiban herba purba dengan teknologi moden hari ini, HERBALIFE telah menghasilkan ShapeWorksTM Tea Mix.

ShapeWorksTM Tea Mix bukan hanya untuk orang berdiet. Ia juga untuk orang yang mahukan keseronokan meminum minuman yang menyegarkan, baik untuk tubuh dan kerohanian mantap.
*Juga terdapat dalam bekas 50g atau 100g.


Tahukah anda?
Teh hijau adalah minuman purbakala selain air yang diminum oleh kebanyakan umat manusia di seluruh dunia. Minuman yang biasa ini telahpun di berikan nilai yang amat tinggi berkurun-kurun lamanya disebabkan oleh kebaikannya terhadap kesihatan. I

Bahan-bahan: Maltodextrin, fruktosa, ekstrak orange pekoe, ekstrak tea hijau, ekstrak kupasan lemon, ekstrak biji cardamom, ekstrak malva sylvestris dan serbuk bunga raya.
Mengandungi kondisioner makanan yang dibenarkan.

Arahan: Campurkan 1/2 sudu teh (lebih untuk memenuhi keperluan rasa anda) ShapeWorksTM Tea Mix dengan 200ml hingga 240ml air sejuk atau panas dan nikmatilah ia.
*Ia berbentuk serbuk yang sangat halus dan amat mudah untuk larut.

ingat!!herbalife xmenyembuhkan apa2 jenis penyakit tetapi secara logik akal apa yang baik masuk dalam badan kita akhirnya akan menghasilkan output yang baik pada badan kita.

1 comments:

Post a Comment