Wednesday, June 22, 2011

KEPUTUSAN TESTIMONI

0 comments
Alhamdulillah syukur pada Mu ya Allah masih kurniakan nikmat lapang dan nikmat KESIHATAN.
kali nie saya nak share teman2 downline saya yang dah mengambi HERBALIFE
(bergambo bersama ainuddin dan speaker dari taiwan yang nampak muda macam kami he..he)


kisah ainuddin
alhamdulillah ainuddin sudah turun 2kg dalam masa 1 minggu,badan makin ringan,mudah buat kerja..baru je call pada 22 jun 2011..saya sangat kagum dengan dowline saya nie sebb die cepat berdikari..dan die seorng yang cepat tangkap peluang..lagi2 bila die dah mula nampak apa itu sebenarnya HERBALIFE.

kisah kak basyirah:
alhamdulillah pada tarikh 20 jun 2011 yang lepas saya call kak ba(nama ringkas) & kak ba memberi respond yang sangat mengembirakan hati saya,ini dialognya."alhamdulillah kak ba dah turun 1KG dalam masa seminggu,badan rasa ringan2 sikit,perut xrasa lapar,xmengantuk sangat,xmudah letih macam dulu"..ALHAMDULILLAH SYUKUR PADA ALLAH..TAHNIAH KAK BA..GO ON LAGI..hati kita akan berasa seronok bila dapat membantu orang..saya selalu cakap pada cunsumer saya dengan wording yang mudah je "BILA KITA MAKAN DENGAN SERIUS RESULTNYER PUN AKAN SERIUS"

kisah kak rina (pembantu lab FST USIM)
kak rina dah hampir 2 minggu dah makan herbalife.."ENERGY YANG KAK RINA DAPAT SANGAT2 LAIN DARI DULU,ALHAMDULILLAH DAH XMUDAH MENGANTUK CAM DULU,BADAN RINGAN2,XSAKIT SENDI2,XSTRESS CAM DULU,SANGAT2 HEPPY,"..kak rina lah customer saya yang pertama..SERONOK bila tengok kak rina dah berubah xseperti dulu..bila lawat kak rina kat lab FST sentiasa ceria je..baru2 nie b4 nak g interview khas pembantu makmal pun still cool je..TERBAIK LA kak rina..GO..GO..thanks Allah..thanks herbalife..

MEREKA SEMUA INI ADALAH YANG BETUL2 PATUH APA YANG SAJA AJAR..DAN MEREKA INI SANGAT2 SERIUS DENGAN HERBALIFE SEBB ITU MEREKA DAPAT RESULT YANG SANGAT BAGUS..!!

ini share saya setelah nak masuk 2 bulan mengambil secara betul2 ...istiqomah..BAK isteri  rudi (xingat nama die)..makan dengan ikhlas..
yang paling saya xsangka saya dah xmudah letih cam dulu..bila ada shake mesti sangat2 energetik (bila xminum satu hari macam cacing kepanasan saya dibuatnya..)..sakit2 sendi,otot semua semakin improve..alhamdulillah thnks Allah..YANG PALING SAYA BERSYUKUR DAH RAMAI KAWAN2 SAYA DAH PERASAN SAYA DAH SEMAKIN IMPROVE DARI KESIHATAN lagi2 kulit muka..THANKS FOR ALLAH..

bila dan masuk journey herbalife nie rupa2nyer bukan pasal product je..rupanyer sikap saya semakin hari semakin berubah,pemikiran saya yang sempit sebelum nie semakin terbuka untuk memandang lebih jauh pasal kehidupan,..MEMANG BETUL2 BEST 2 baru explore sikit dah dapat banyak manfaat..ORANG2 HERBALIFE SANGAT2 SPOTING,POSITIF,MEMBINA KITA..banyak yang saya belajar..lagi pun semua yang ada pada herbalife satu persatu saya tengok DAH CUKUP LENGKAP ADA PADA MUWASSOFAT TARBIYAH oleh imam hasan albanna(tokoh ikhwanul muslimin satu gerakan islam yang cukup terkenal di mesir)..BOLEH CALL 0148407838 untuk sharing lagi or apa2 pertanyaan.

0 comments:

Post a Comment