Wednesday, July 20, 2011

SAYANG UMI & ABAH

2 comments
Assalamualaikum semua..kali nie saya nak share sikit apa yang berlaku sepanjang 2 minggu dalam bulan julai..
 (maaf gambar abang sae dan khalil tiada dalam gambar ini)
pada 7-9 julai yang lalu
familiy saya ramai yang dijangkiti demam panas..abah saya  tetap nak makan ubat klinik "dalam hati saya rasa xnak bagi abah beli ubat 2"..tapi dengan ibu ayah nie kene cakap slow motion..kene banyak sabar..walaupun abah demam panas pas2 adik beradik sampai umi pun demam jugak..tapi saya bertekad masukkan jugak shake F1 dalam mulut umi dan abah..apa yang saya nampak perubahan ialah bila umi ngan abah amik shake sebagai sarapan pagi..saya tengok mood umi dan abah saya jadi cool je..xmudah nak marah..tu yang paling menyejukkan hati saya
bila makan herbalife nie mood dan perasaan berubah sentiasa nak carring je ngan umi dan abah..abah dan umi dah decide nak amik dalam bulan puasa nie..alhamdulillah..sempat la juga timbang abah nak cek kesihatan..umur organ abah dah semakin turun,berat badan dah turun..lemak dalam organ juga dah turun..saya juga sempat tanya kepada doktor yang cek kesihatan abah..alhamdulillah doktor bagi tahu tekanan darah tinggi abah normal..syukur padamu Ya Allah..sayang ummi dan abah..

itu cerita abah dan ummi saya..ini pula cerita saya
pada 14 JULAI suara saya mula serak2 (macam suara rock)..pas2 esoknya makin teruk..selsema makin menjadi-jadi..badan mula xberapa nak sihat sampai 16 julai..saya meneruskan jugak makan shake..lagi2 sarapan pagi..JANGAN MISS..alhamdulillah secara konsisten..selsema,sakit tekak,sakit badan semua hilang..thank Allah..thanks herbalife..saya memang bertekad xnak makan ubat-ubatan dari hospital & klinik..THANKS ALLAH PERTEMUKAN JODOH SAYA DENGAN MAKANAN NUTRISI HERBALIFE..

nie pula cerita makcik saya yang tinggal di putrajaya
petang tadi pada 20 julai sempat jugak menziarahi makcik..lama juga xmelawat makcik salmi..antara sharing makcik.."klu makcik sakit perut@cirit birit@keracunan makanan..makcik akan minum air teamix herbalife..termasuk la ana jagaan makcik yang pernah cirit birit..alhamdulillah selepas minum air teamix..sakit2 semua dah hilang.."..thanks makcik atas perkongsian..semua itu dengan izin Allah..

pesanan terakhir saya..WHY SAYA DALAM HERBALIFE
  1. SAYA NAK UMMI,ABAH DAN NAIM(SAKIT JANTUNG BELUBANG) SIHAT DISAMPING ADIK BERADIK YANG LAIN SAMA2 SIHAT MACAM APA YANG SAYA RASA
  2. SAYA NAK UMMAT NABI MUHAMMAD JUGA SIHAT UNTUK KELANGSUNGAN KERJA ISLAM
*saya xkan buat kerja ini jikalau saya xnampak big picture dalam herbalife..selama 31 tahun sudah berlalu misi mark huges "nutrition for better life".."change people for better life"

2 comments:

Post a Comment